کارماسرا
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

دیزل ژنراتورها برای تامین برق اضطراری در مکان هایی بدون اتصال به شبکه برق و یا به عنوان منبع تغذیه اضطراری در صورت خرابی شبکه استفاده می شوند. دیزل ژنراتورها برق آماده به کار را برای ساختمان های اداری بزرگ و آسمان خراش ها و همچنین سایت های کار از راه دور تامین می کنند. ما درک می کنیم که نیازهای برق بخش مهمی از عملیات شما هستند.

هنگامی که به برق قابل اعتماد برای پشتیبان گیری، کاهش پیک و تسطیح بار نیاز دارید، دیزل ژنراتورهای ما راه حلی مطمئن و مطمئن برای برق بی وقفه در اختیار شما قرار می دهند. پکیج دیزل ژنراتوریک مجموعه دیزل ژنراتور فشرده، کم هزینه و با کیفیت برای کاربردهای تجاری و صنعتی است. همراه با دینام و سایر لوازم جانبی مورد نیاز برای نصب می باشد.

دیزل ژنراتور می تواند توسط یک موتور احتراق داخلییا توربین تغذیه شود و اغلب برای تامین انرژی تجهیزات الکتریکی در جایی که منبع برق اصلی در دسترس نیست استفاده می شود. دیزل ژنراتورها برای کارکردن برای مدت زمان طولانی با قابلیت اطمینان بالا، با هزینه های عملیاتی کم و نیازهای تعمیر و نگهداری کم طراحی شده اند.

دیزل ژنراتور راه حل مناسبی برای مکان هایی است که اتصالات برق معمولی ندارند. بی صدا، قابل اعتماد است و در هر شرایط آب و هوایی قابل اعتماد است. ژنراتورهای دیزلی طراح و مهندس منبع مهمی برای تامین برق در صورت قطع برق هستند.

ادامه مطلب را میتوانید از وبلاگ کارماسرا مطالعه نمایید...





:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: