خرید مبل از فروشگاه سامی مبل ملایر
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

به طور معمول، طرح‌‌های کوچکتر و ظریفتر در ساختار مبل‌های استیل، قیمت بیشتری دارند. علاوه بر این، رنگ گل‌های منبت کاری شده در مبلمان استیل یک ویژگی بسیار مهم است.  کیفیت عالی مبلمان سلطنتی تا حد زیادی به وزن سنگین آن مربوط می‌شود که به دوام این مبل‌ها نیز کمک می کند.  توجه داشته باشید که وزن بالای کاناپه‌های سلطنتی یک مزیت محسوب می‌شود و دلیل طول عمر بیشتر این مبل‌ها دلیل وزن بیشتر آن‌ها است.  در واقع استفاده از کلاف در ساخت و طراحی این مبل ها منجر به افزایش وزن مبل شده است.  به طور معمول، تشک‌های مبل‌های سلطنتی به صورت دو نفره طراحی می‌شوند و عمر استفاده آنها به دلیل این موضوع به مرور زمان افزایش می‌یابد. همچنین از آنجایی که پارچه این مبل‌ها به صورت تک تکه است، تمیز کردن آن ساده و آسان  است. قالب هایی که در ابتدا برای ایجاد مبل سلطنتی استفاده می شد را می توان به عنوان یکی از عناصر تعیین کننده ظاهر بیرونی آن در نظر گرفت.

 این نوع مبل‌ها معمولاً در نسخه‌های نه نفره و هفت نفره تولید شده و به بازار عرضه می‌شود که شامل دو صندلی میزبان، یک مبل سه نفره و چهار صندلی چیدمان معمولی می‌باشد. اغلب، به هنگام تولید این نوع مبلمان، از مواد خاصی استفاده می‌شود تا مبل‌های مورد استفاده ظاهر زیباتر و صیقلی‌تری داشته باشند.  ظاهر زیبای این نوع مبل‌ها بیشتر به انتخاب چوب سفید، گردو و راش در دسته و پایه آن مربوط می‌شود.  استفاده از این چوب‌ها و کنده کاری بر روی آنها یکی از دلایل عمده افزایش قیمت این مبلمان می‌شود.  برای اطلاع از قیمت انواع مبلمان استیل یا سلطنتی و یا خرید آن ها می‌توانید به وب سایت فروشگاهی سامی مبل مراجعه نمایید.

 به هنگام خرید مبل استیل از سایت سامی مبل  به چه نکاتی توجه کنیم؟!

 به هنگام خرید مبل، تشخیص مبل راحتی و مبل سلطنتی ساده است.  اکثر مبل های سلطنتی عمدتاً دارای تاج با منبت کاری‌های ظریف هستند. با توجه به رنگ آمیزی و نقش و نگارهای غیر معمول روی کوسن‌ها و پارچه‌های این مبل، مبل‌های استیل در نگاه اول کیفیت بسیار خوبی دارند اما به هنگام خرید آن‌ها باید نکات زیر را در نظر داشته باشید. به هنگام نشستن روی مبل، چوب آن صدا ندهد.





:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: