فروش لوازم جانبی دوچرخه جهان سیکلت
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

البته قفل ها هم مدل های مختلفی دارند. لوازم تزئینی دوچرخه اگر عاشق دوچرخه سواری و دوچرخۀ خود باشید، همواره می کوشید تا ظاهر آن را هم بهبود ببخشید و از آن لذت ببرید. برای این منظور محصولاتی هم طراحی شده اند مثل کاور بدنه ، انواع قاب زنجیر ، ترکبند ، پایه قمقمه ، انواع چراغ ، انواع روزینی و حتی کیلومتر شمار و کلی لوازم دیگر که البته برخی از از این لوازم علاوه بر جنبۀ زینتی از نظر محافظت از دوچرخه یا ایمنی هم همانطور که توضیح دادیم اهمیت دارند. برای مثال لوازمی چون کاور بدنه و کاور های دسته ترمز در کنار زیبایی از بدنۀ دوچرخه در برابر خراش و ضرب دیدن محافظت می کند.

 لباس و پوشیدنی های مخصوص دوچرخه سواری در صورتی که دوچرخه سواری را به صورت حرفه ای دنبال می کنید نیاز به استفاده از لباس های مخصوص دارید. لباس هایی که برای این منظور طراحی شده اند حالت آیرودینامیکی دوچرخه سوار را بهبود می بخشند. کفش های مخصوص دوچرخه سواری هم دیگر محصول از این دسته هستند که معمولا وزن سبکی دارند و برای انتقال قدرت ساده تر از جنس سختی برخوردارند. تمامی این کفش ها از روکش ، تهویه و وزن و جنس های متفاوتی برخوردار هستند که بر اساس نیاز و بودجه باید اقدام به خرید آن ها کنید. همان طور که در بخش لوازم ایمنی هم گفتیم، کلاه دوچرخه سواری هم یکی از محصولات پوشیدنی دوچرخه می باشد.

همچنین عینک های آفتابی مخصوص دوچرخه سواری و دستکش هم سایر لوازم این دسته هستند. ارگونومی عینک های مخصوص دوچرخه سواری طوری طراحی شده که میدان دید وسیعی دارند و اصلا فضای دید دوچرخه سوار را کاهش نمی دهند. همچنین در صورتی که زیاد از دوچرخه استفاده می کنید استفاده از دستکش های مخصوص می تواند از دستان شما محافظت کند. اکثر این دستکش ها بدون انگشت هستند تا مانع حرکتی نباشند و تهویه مناسبی هم دارند. سایر لوازم جانبی دوچرخه جهان سیکلت علاوه بر لوازمی که جداگانه و کامل معرفی کردیم، تجهیزات و لوازم دیگری هم هستند که کاربردی و مهم می باشند. 





:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: