مفهوم گل های مراسم ختم را بدانید!
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مفهوم گل های مراسم ختم را بدانید!

گل تو مراسم های مختلف ایرانی ها جایگاه ویژه ای داره و از مراسم شادی و جشن گرفته تا مراسمات خاکسپاری تو ایران بدون گل انجام نمی‌شه. اما امروز می‌خواهیم درباره مفهوم گل های مراسم ختم و درباره استفاده درست هر گل در مناسبت های مختلف مثل مراسم ختم یا مراسم عقد و عروسی و سایر مراسم های مناسبتی به نکات جالب و تخصصی دربارشون دقت کنید. معنی و مفهوم گل ها در همه فرهنگ های سراسر دنیا  تقریبا شبیه به همه. گل ها میتونن بیانگر احساسات درونی هر شخصی باشن، پس انتخاب گل (باکس گل، تاج گل، سبد گل، دسته گل) با توجه به نوع و مناسبتش متفاوته. در پروسه آماده کردن تاج گل ترحیم هانی گل به تمامی این مفاهیم توجه می نمایند.

در کشور ما در بین مردم بیشترین گلی که برای مراسم ترحیم ازش استفاده میشه گل گلایله. در صورتی که گل های متفاتی رو با توجه به نوع رنگشون میشه استفاده کرد و هیچ محدودیتی در انتخاب گل برای مراسم ترحیم وجود نداره. هر گل بیانگر یک نوع احساس خاصه، رنگ گل ها هم تاثیر بسزایی در بیان احساس دارن. بهتون توصیه میکنیم قبل از انتخاب گل برای مناسب های ختم، بهتر ه چند لحظه تامل کنید و به این نکته توجه کنید که چه نوع گلی میتونه بیانگر احساس شما و متناسب با مراسم باشه. برای آشنایی بیشتر با مفهوم گل های مراسم ختم با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

مفهوم گل های مراسم ختم یکی از غم انگیز ترین اتفاقات در طول زندگی هر انسانی از دست دادن عزیزانش هست. خیلی از افراد در این شرایطی آرزو میکنن که ای‌ کاش یک فرصت دوباره‌ای برای آخرین مکالمه با متوفی رو داشتن اما هممون میدونیم که این موضوع امکان‌پذیر نیست. با این‌حال راه‌هایی وجود داره که میشه از طریق اون احساس درونی خودمون رو در مورد شخص متوفی بیان کنیم. یکی از این راه ها انتخاب و تقدیم کردن گل ترحیم مناسب که میتونه احساسات شما رو به سادگی نسبت به شخص از دست‌ رفته بیان کنه. دوست دارید که بهش چی بگید؟ در ادامه مقاله به معرفی مفهوم گل های مراسم ختم می پردازیم.





:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: