دزدی از ساختمون که باعث شد به فکر دزدگیر ساختمان باشیم
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

متاسفانه چند وقت پیش یعنی حدود یک هفته پیش از انباری های ساختمون ما دزدی شد همین موضوع باعث شد که به فکر باشیم تا امنیت ساختمونمون رو ببریم بالا همین شد که من شروع کردم به مجهز کردن ساختمون به دوربین و هر چیزی که به ذهنم میرسید به پیشنهاد یکی از دوستان نزدیکم شروع کردم به تهیه دزدگیر ساختمان که دیگه از هر نظر خیالم راحت باشه اولین کاری که کردم این بود که رفتم از یه سری از فروشگاه های دزدگير ساختمان سوال کردم که ببینم قیمت ها چطوره و اینکه خدماتشون رو به چه صورت ارائه میدن که کاملا نا امیدم کردن چون هم از نظر قیمتی بالا بودن و هم خدماتشون خدایش خوب نبود یکی از دوستام بهم گفت که به فروشگاه های اینترنتی هم سر بزنم که ببینم چطوره در قدم اول سایت http://www.mehrgun-system.ir/blog/alarm-installer-places/ رو پیدا کردم سایت خوبی بود ولی متاسفانه دسترسی خوبی نداشت برای من به همین دلیل هم من به جستجوی خودم ادامه دادم تا سایت دزدگير ساختمان ساختمون دات کام http://www.sakhtemoon.com/list/anti-theft-system/ رو پیدا کردم همین موضوع باعث شد که من دیگه ادامه ندم و از همین سایت دزدگير ساختمان خودم رو تهیه کنم و تنها دلیلشم پاسخگویی عالی پشتیبانی و دسترسی عالی سایت بود که واقعا به خریدار اطمینان میده که از خریدش مطمئن باشه و با خیال راحت خرید کنه.





:: برچسب‌ها: دزدی از ساختمون که باعث شد به فکر دزدگیر ساختمان باشیم ,
:: بازدید از این مطلب : 1787
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: